Storytelling: Az ingatlanhirdetés titkos fegyvere
2024. október 26. írta: I Love Buda

Storytelling: Az ingatlanhirdetés titkos fegyvere

p_1.jpg

Unod a száraz ingatlanhirdetéseket? Nem csak te vagy így ezzel. Ékszerdoboz, mindenhez közel, sorolhatnám, tényleg nem kapja fel a fejét senki ezekre a kifejezésekre.
Miért ne alkalmazhatnád az egyik leghatékonyabb marketing fegyvert a siker érdekében? Fedezd fel a storytelling technikát, és keltsd életre az ingatlanhirdetéseidet! Ebben a blogbejegyzésben megtudhatod, hogyan írhatsz hatékony, érzelmeket kiváltó hirdetéseket, amelyekkel könnyebben eladhatod az ingatlanod.

storytelling technikát alkalmazó hirdetések érzelmeket váltanak ki, és bevonják az olvasót a történetbe. Egy jól megírt történettel könnyebben elképzelhetik magukat az ingatlanban, és gyorsabban megszületik bennük a vágy, hogy ők is ott éljenek.


storytelling előnyei ingatlanhirdetésekben


Megoszthatóság:
Az emberek szívesebben osztanak meg érdekes történeteket a közösségi médiában. Egy jól megírt storytelling hirdetéssel növelheted az ingatlanod láthatóságát. Biztosan te is találkoztál már ilyennel, Az egyik legkedvesebb emlékem, mikor egy tulajdonossal megbeszéltük, hogy úgy írom meg a hirdetést, mintha a kutyája szemszögéből látnám az ingatlant. Két nap alatt ötezer feletti elérést értünk el, egy egyszerű hirdetéssel, majd meg is jött a vevő Svájcból.
Érzelmi kötődés kialakítása:
A történetek segítenek az olvasóknak azonosulni a szereplőkkel és a helyzetekkel. Ha egy potenciális vevő el tudja képzelni magát, amint a teraszon kávézik, vagy a gyerekei a kertben játszanak, sokkal valószínűbb, hogy érdeklődni fog az ingatlan iránt.
Emlékezetesebb élmény: Az emberek jobban emlékeznek a történetekre, mint a száraz tényekre. Egy jól megírt történettel kitűnhetsz a többi hirdetés közül, és növelheted az esélyét, hogy az ingatlanodra emlékezzenek.
Az ingatlan egyedi jellemzőinek kiemelése: A történetmesélés lehetővé teszi, hogy az ingatlan egyedi jellemzőit és előnyeit hangsúlyozd, amelyekre egy hagyományos hirdetésben nem feltétlenül lenne lehetőség.
Bizalomépítés: A történetek segítenek emberibbé tenni a hirdetést, és bizalmat építeni a potenciális vevőkkel.

 

Hogyan írjunk hatékony storytelling ingatlanhirdetést?


Határozd meg a célközönségedet! Kinek szól a hirdetés? Fiatal párnak, családnak, idősebb házaspárnak? A történetnek a célközönség érdeklődésére kell épülnie.
Találd meg a történeted főszereplőjét! Ki az, aki ebben a lakásban él? Milyen az élete? Milyen problémákra kínál megoldást az ingatlan?
Építsd fel a történetet! Legyen eleje, közepe és vége. Vezesd végig az olvasót a történeten, és mutasd be az ingatlan előnyeit.
Használj érzékletes leírásokat! Segíts az olvasónak elképzelni, milyen érzés lenne ebben a lakásban élni. Írj a hangulatról, a fényekről, az illatokról.
Tartsd meg az egyensúlyt a történet és a tények között!storytelling nem jelenti azt, hogy el kell hagynod a fontos információkat. Az ingatlan paramétereit is meg kell említeni, de azt tedd meg a történetbe ágyazva.


A következő példa egy fiktív ingatlan hirdetése, de jó példa lehet:

Eladó a mi kis fészkünk...
Nehéz szívvel, de új kalandok felé vesszük az irányt, ezért keresünk új gazdát szeretett otthonunknak, amely az elmúlt években annyi boldog pillanatnak adott otthont.
A II. kerület egyik legcsendesebb, legzöldebb utcájában bújik meg a kis lakásunk Egy igazi béke oázisa, ahol a madárcsicsergés az úr, és a levegő tiszta, friss. Reggelente a napsugarak simogatják a budai hegyoldalt, este pedig a város fényei csillognak a távolban. Itt tényleg elfelejtheted a rohanó hétköznapok stresszét, és feltöltődhetsz a természet közelségében.
Mi imádtuk ezt a környéket, de szerencsére kinőttük. Kis jövevényünkkel előbb utóbb szűkös lesz nekünk. A hétvégi reggeleket a közeli pékség friss péksüteményeivel indítottuk a teraszon, a délutánokat pedig kirándulással vagy piknikezéssel töltöttük.A barátaink sokszor megfordultak nálunk, grilleztünk, boroztunk az udvarban, senki nem szólt ránk, reggel is mosolyogtak a szomszédaink.

A lakás maga egy igazi otthon. Kicsi, de annál hangulatosabb. A nappaliban a kandalló mellet hideg téli estéken is melegedhettek, olvasgathattok, a konyhában pedig finomabbnál finomabb ételeket készíthettek szeretteiteknek. A hálószobából csodálatos kilátás nyílik a hegyekre, így minden reggel mosolyogva ébredhettek.
A kert a mi kis büszkeségünk. Tavasszal a virágok illata lengi be az egész lakást, nyáron pedig a fák árnyékában hűsölhettek. Grillezés, bográcsozás, esti borozgatások – rengeteg felejthetetlen pillanatot szereztünk itt a barátainkkal és a családunkkal.


Tudjuk, hogy nehéz lesz megválni ettől a kis paradicsomtól, de reméljük, hogy olyan gazdára talál, aki ugyanúgy fogja szeretni, mint mi. Ha te is egy csendes, nyugodt otthonra vágysz, ahol a természet közelségét élvezheted, akkor ez a lakás a te álmaid otthona lehet.
Gyere el, nézd meg, és érezd át te magad a hely varázsát!


Amit még tudnod kell:
A lakás 60 négyzetméteres, 2 szobás, amerikai konyhás nappalival.
A házhoz tartozik egy kis kert is.
Parkolás az utcán lehetséges.
A közelben óvoda, iskola, boltok és a tömegközlekedés is könnyen elérhető.

Ha végigolvastad, valószínűleg jobban megmaradt az emlékezetedben, mint egy átlagos pár szavas ingatlanhirdetés.
Miért ne kelthetnéd fel te is az érdeklődők figyelmét? Engedd el a fantáziádat, hidd el érdemes.

Milovecz Laci

Budai ingatlanközvetítő

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebuda.blog.hu/api/trackback/id/tr8518716866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerma · www.kerma.hu 2024.10.28. 15:16:59

Kedves Cikk író, Olvasók,
Ha szeretnél megjelenni (riport, bemutatkozó, vendégcikk) lakberendezési témában ingyenesen a blogunkban itt: kerma.hu/blog-2 akkor keress minket! Üdv, Kerma Design falpanelek
süti beállítások módosítása