I Love Buda - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://ilovebuda.blog.hu/2024/03/07/magan_ingatlanhirdetok_3_tipikus_hibaja_keruld_el_oket/full_commentlist/1#c42490279
Válasz erre: Ingatlanhirdetők 3 tipikus hibája, kerüld el őket!
2024-03-08T18:11:34+01:00
2024-03-08T18:11:34+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2024/03/07/magan_ingatlanhirdetok_3_tipikus_hibaja_keruld_el_oket?full_commentlist=1#c42489791" class="reply_nick_1154120" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42489791 );">@Motorogre</a>: Mondjuk a nicknév is tetszik, de a szívemből szóltál, köszi
https://ilovebuda.blog.hu/2024/03/07/magan_ingatlanhirdetok_3_tipikus_hibaja_keruld_el_oket/full_commentlist/1#c42489791
Válasz erre: Ingatlanhirdetők 3 tipikus hibája, kerüld el őket!
2024-03-08T12:00:54+01:00
2024-03-08T12:00:54+01:00
Motorogre
http://blog.hu/user/1154120
Köszönjük, figyelem-felhívó írás. Az akár többmilliós díjat nem az magyarázza, mert a közvetítő tud pár jó fotót készíteni és jól fogalmaz - hanem mert sok munkaidőt szán az érdeklődőkre. A mai fiataloknak már lételeme a média, profi videókat forgatnak-vágnak, drónfelvétellel mutatják meg a telket és parkosított környezetetét. Viszont ha az ingatlan távol van, senkinek nincs ideje és benzinje oda-szaladgálni megmutatni. Ezért érheti meg helyi közvetítőt alkalmazni. <br />
<br />
Viszont a mézesmázos szövegek visszatetszést is kelthetnek, a vevő a realitásra kiváncsi amit a pénzéért kaphat. Az ingatlanközvetítői szerződések kizárólagossága sokakat visszatart, az egyéni cselekvésük jelentős korlátozását látják benne , a lehúzáson túl is . <br />
Mielőtt szerződünk ingatlan-közvetítővel, alaposan olvassuk el a szerződését - mint bármely más szerződést - és értsük meg az abban foglaltakat. Ha kell, a net segít !
https://ilovebuda.blog.hu/2023/10/06/mar_biztos_csokkentek_az_ingatlanarak_talan_lepned_kell/full_commentlist/1#c42247893
Válasz erre: Már biztos, csökkentek az ingatlanárak, talán lépned kell
2023-10-07T18:44:54+02:00
2023-10-07T18:44:54+02:00
Motorogre
http://blog.hu/user/1154120
A kérdéskörhöz - szerintem - szorosan hozzátartozik, hogy mi a cél vagy lehetőség az eladott ingatlanért kapott összeggel. Döntően nem megélhetésre kell, hanem valamilyen más befektetési formát keres a gazda - vagy mert belefáradt a bérlőkkel történő csatározásba (a jog elvtelenül a bérlőt támogatja) vagy tud jobb befektetést !? <br />
Nem véletlen hogy egyre több kontraktusban euróban szabják meg az árat. <br />
<br />
Ahol az idős lakó jobblétre szenderül és az ingatlan feleslegessé válik, az más téma.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42058684
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-24T09:33:46+02:00
2023-05-24T09:33:46+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot?full_commentlist=1#c42058604" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42058604 );">@Andy73</a>: Lassan a politika ingoványos talajára tévedünk :)<br />
az jutott eszembe, olvasva a soraidat, hogy elkezdtem nézni a Godfather of Harlem című sorozatot. Még az elején tartok, viszont volt benne egy szál, ami az olasz maffia és a címszereplő közötti összefonódásról szólt,hogy hogynem bérház, bérlakás üzemeltetés, majd az ott lakók felhasználása politikai célokra..... Nagyon érdekes, hiszen elvileg ennek nálunk sincs semmi akadálya.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42058604
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-24T08:54:43+02:00
2023-05-24T08:54:43+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot?full_commentlist=1#c42057714" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42057714 );">@I Love Buda</a>: Igen, sok cikk van arról, hogy a bérből-fizetésből élőknek egyre kevésbé megfizethető egy lakás, még hitellel is. Ezt nem tartom jónak, mert a bérleti díjak is magasak a magyar bérekhez képest, így sokan kerülnek nehéz helyzetbe, és a fiatalok közül sokan ezért is mennek külföldre - mert az ottani, sokkal magasabb fizetésekből könnyebben kifizetik a magasabb bérleti díjakat is.<br />
Úgy látom, az ingatlanok egyre nagyobb hányadát veszik befektetésnek, bérbeadás céljából. Azt teljesen természetesnek (és az öngondoskodás egyik formájának) tartom, ha valaki vesz egy vagy két ilyen ingatlant, hogy el tudja indítani a saját gyerekeit az életben, addig pedig plusz bevétele legyen. Az azonban egyáltalán nem szimpatikus, ha valaki azért halmozza az ingatlanokat, hogy csak ebből éljen, és közben drasztikusan emeli a bérleti díjakat is - az okokat, ill. a következményeket lásd fenn. <br />
Pesze kapitalizmus van, ahol a pénz dönt, és az etikai szempontok nem mindenkit izgatnak.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42057714
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-23T20:05:16+02:00
2023-05-23T20:05:16+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot?full_commentlist=1#c42056638" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42056638 );">@Andy73</a>: Örülök, hogy tetszik. Igazából az volt a fontos, de lehet, hogy nem ment át, hogy nem csak egy lehetőség van( mármint az árcsökkentés, hanem lehet gondolkodni más megoldásokban is. Igazából ötleteket szeetnék adni az arra fogékonyaknak.<br />
Azt gondolom, hogy az ingatlanáraknak semmi köze a fizetésekhez, sokkal inkábba hietelek, támogatások befolyásolják őket, (azokat persze a fizetések és itt van igazad) éppen ezért lehet mesterségesen gerjeszteni az áremelkedéseket.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42057702
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-23T20:00:42+02:00
2023-05-23T20:00:42+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot?full_commentlist=1#c42055424" class="reply_nick_218929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42055424 );">@kewcheg</a>: <br />
Akkor mégsem ment át 100%-ig, de ez inkább azért lehet, mert nem dolgozol nap mint nap a budai régióban, ahol a 100 nm körüli 1+1-es lakás felújított állapotban ritkaság.<br />
Keress rá és meglátod.<br />
szóval az volt a lényeg, hogy ennek a ritkaságnak az átlagtól különböző a célközönsége.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42056638
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-23T09:39:23+02:00
2023-05-23T09:39:23+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot?full_commentlist=1#c42055038" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42055038 );">@I Love Buda</a>: Igen, alapvetően tetszik a blog. Csak arra utaltam, hogy ugyan ki lehet tartani az árat, de nem biztos, hogy érdemes a magas infláció miatt. Ha később adod el, akkor ugyanaz a pénz már nem fog annyit érni. <br />
Egyébként te is írod, hogy "A hirdetési árak lehet, hogy nem csökkennek, de a tranzakciók alacsonyabb vételáron valósulnak meg". <br />
Szerintem egyébként éppen ideje volt a trendfordulónak, vagyis az árnövekedés megállásának, sőt, immár csökkenésének a legtöbb régióban és szegmensben, mert nagyon elszálltak az árak, különösen a magyar bérekhez képest.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42055424
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-22T18:10:02+02:00
2023-05-22T18:10:02+02:00
kewcheg
http://blog.hu/user/218929
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot?full_commentlist=1#c42055026" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42055026 );">@I Love Buda</a>: szerintem átjött.A multis hölgy picit drágábban, mint a többi hasonló - de lehet, hogy földszinten, elsőn, vagy másodikon lévő, ezt nem tudjuk - lakás helyett megvette ezt a harmadikon lévőt, mert ő volt a célközönség.Erre mondtam, hogy nem a legélesebb kés a fiókban. Három ugyanolyan használtautó, ugyanannyiért áll a neppernél, egyben nincs légkondi. A nepper a klímátlan kocsira csak egy gondnokság alatt állót tud rábeszélni olyan szöveggel, hogy a légkondi sokat fogyaszt.Itt is van célközönség....csak nem szép visszaélni a retarddal...:)
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42055038
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-22T14:31:32+02:00
2023-05-22T14:31:32+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot?full_commentlist=1#c42054560" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42054560 );">@Andy73</a>: a utolsó értékesítésem a elmúlt hét végén a pesti oldal egyik legelmaradottabb része volt.<br />
Igazad van, simán lehet, hogy vidéken ez másképpen néz ki, de ahhoz tartom magam, hogy csak arról írok, amiről magabiztos tudással rendelkezem. A vidéki ingatlanpiaccal kevés kontaktom volt, ami volt az is csak a Balatonnál, pár értékesítés, de az is speciális környék.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42055026
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-22T14:27:10+02:00
2023-05-22T14:27:10+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot?full_commentlist=1#c42054618" class="reply_nick_218929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 42054618 );">@kewcheg</a>: Mindenféle bántás nélkül, ha jól dekódolom a szavaidat, pont a lényeg nem ment át neked.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42054618
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-22T09:53:57+02:00
2023-05-22T09:53:57+02:00
kewcheg
http://blog.hu/user/218929
Ilyen körülmények között a multinál dolgozó vezető hölgy alkalmasságát a multinál való vezetésre erősen megkérdőjelezném...<br />
Jelige: " kell a jó?- nem, kell a rossz? - kell...:))
https://ilovebuda.blog.hu/2023/05/19/nem_kell_csokkentened_az_ingatlan_arat_keress_celcsoportot/full_commentlist/1#c42054560
Válasz erre: Nem kell csökkentened az ingatlan árát, keress célcsoportot!
2023-05-22T08:33:47+02:00
2023-05-22T08:33:47+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
Persze, hogy nem kell csökkentened, pár éven belül biztosan eladod, csak addig minden más sokkal többe fog kerülni...<br />
Persze elhiszem, hogy Budán nem olyan rossz a helyzet, hiszen a helyet meg kell fizetni, és az egész fővárosra van még kereslet a betelepülők, részben a külföldiek miatt is. Csak az ország nem csak Buda, és nemcsak a főváros.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/01/02/fordulatos_ev_utan_milyen_lesz_a_lakaspiac_2023-ban/full_commentlist/1#c42017776
Válasz erre: Fordulatos év után, milyen lesz a lakáspiac 2023-ban?
2023-05-01T19:30:46+02:00
2023-05-01T19:30:46+02:00
Kerma
http://blog.hu/user/1080248
Jó cikk volt! Üdvözlettel, Kerma Design
https://ilovebuda.blog.hu/2023/02/15/eltuntek_a_vevok_az_ingatlanpiacrol_igy_talalhatsz_magadnak/full_commentlist/1#c41856110
Válasz erre: Eltűntek a vevők az ingatlanpiacról Így találhatsz magadnak
2023-02-16T20:45:10+01:00
2023-02-16T20:45:10+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/02/15/eltuntek_a_vevok_az_ingatlanpiacrol_igy_talalhatsz_magadnak?full_commentlist=1#c41854772" class="reply_nick_699630" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41854772 );">@blaubner</a>: Szerintem egy fontos dolog, amiről írtál. Abból a szempontból is érdekes, hogy lassan 30 év kezdődött, hogy szinte gombokért megvásárolhatták az önkormányzati lakásokat, akiknek ma sincs pénzük a pusztuló lépcsőház, homlokzat, vezetékek felújítására. <br />
Szóval szerintem nagyon igazad van.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/02/15/eltuntek_a_vevok_az_ingatlanpiacrol_igy_talalhatsz_magadnak/full_commentlist/1#c41854772
Válasz erre: Eltűntek a vevők az ingatlanpiacról Így találhatsz magadnak
2023-02-16T12:41:52+01:00
2023-02-16T12:41:52+01:00
blaubner
http://blog.hu/user/699630
érdekes a poszt, a lakás oldaláról értem, de mi a helyzet akkor, ha maga a társasház elavult. akár egy átlagos 70-es vagy 80-as években épült ház esetében, ahol elavult a tető és falszigetelés, régi a gépészet, nem túl szép a lépcsőház és repedezett a járda. a budai társasházak zömére talán még mindig sajnos ez jellemző.<br />
ilyen esetben is kifizetődő lehet magának a lakásnak a teljeskörű felújítása, ami négyzetméterenként inkább 200 ezer forint, mint kevesebb?
https://ilovebuda.blog.hu/2023/01/18/csokkeno_kereslet_az_ingatlanpiacon_igy_reagalnak_az_eladok/full_commentlist/1#c41790562
Válasz erre: Csökkenő kereslet az ingatlanpiacon, így reagálnak az eladók
2023-01-20T09:30:19+01:00
2023-01-20T09:30:19+01:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
Nem reagál a többség sehogy, tegnap néztem. Van olyan régi hirdetés, ahol 45 az iá, miközben az ugyanolyan ingatlanok 40 körül járnak.<br />
Sok sikert nekik az eladáshoz :D
https://ilovebuda.blog.hu/2023/01/02/fordulatos_ev_utan_milyen_lesz_a_lakaspiac_2023-ban/full_commentlist/1#c41748422
Válasz erre: Fordulatos év után, milyen lesz a lakáspiac 2023-ban?
2023-01-03T13:55:10+01:00
2023-01-03T13:55:10+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2023/01/02/fordulatos_ev_utan_milyen_lesz_a_lakaspiac_2023-ban?full_commentlist=1#c41748128" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41748128 );">@Etniez</a>: Szia, ezek szerint nem fogalmaztam egyértelműen. Én a felújítandó lakások árcsökkenésére gondoltam, amiknek a felújítása nem lett nagyságrendekkel drágább.<br />
Azt gondolom, hogy igyekszem megérteni a vevőket, persze nem sikerül mindig, de rajta vagyok.
https://ilovebuda.blog.hu/2023/01/02/fordulatos_ev_utan_milyen_lesz_a_lakaspiac_2023-ban/full_commentlist/1#c41748128
Válasz erre: Fordulatos év után, milyen lesz a lakáspiac 2023-ban?
2023-01-03T11:20:42+01:00
2023-01-03T11:20:42+01:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
" Nekem kicsit sem logikus, hogy az energiaár megváltozása miatt lett sokkal nehezebb az értékesítésük, hiszen amennyiben valaki megvásárolt egy ilyen ingatlant, akár 2021-ben, a műszaki korszerűsítésüket el kellett végezni. Tehát a felújítás költsége nem lett huszonmilliókkal magasabb. De ezt történt."<br />
<br />
Ennek sok oka van, de az első: minden annyit ér, amennyiért megveszik.<br />
<br />
Második: Aki lakást vesz, az sokszor szinte az összes pénzét elkölti, nincsenek milliók a kispárnában, hogy még azt is elköltse a javítgatásokra.<br />
<br />
Harmadik: Az emberek többsége be akar költözni vagy ki akarja adni a megvásárolt ingatlant. Ha benne lakik, akkor hónapokig/fél évig is kényelmetlen lehet az élete a felújítások miatt, ha pedig kiadja, akkor megjelenik az elmaradt bérleti díj, ráadásul a bérleti díj is kisebb a magasabb rezsijű ingatlanokon.<br />
<br />
Negyedik: nagyon nehéz manapság normális szakembert találni _bármilyen_ munkára, tele van a piac képzetlen amatőrökkel, akik megcsinálják jólvanazúgyra..<br />
<br />
Te eladói/közvetítői fejjel gondolkodsz. Ha meg akarod érteni a vevőket, vegyél ingatlant, másképp fogod látni a helyzetet.<br />
<br />
Ki tudja, hogy mennyi lesz jövőre az energiaköltség? Egy rosszabb Kádár-kockára akár milliós téli energiaszámla is rakódhat, míg egy panelra mondjuk 250e. Ha szigetelt, akkor 150e.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41694060
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-06T08:44:35+01:00
2022-12-06T08:44:35+01:00
Leopold20
http://blog.hu/user/146140
Annak is lehet majd örülni, h ha ezek a támogatások megmaradnak.<br />
Tipp: Jó lokációjú, jó állapotú ingatlanok ára emelkedik/stagnál (=reál értéken csökken), minden más valszeg nominálisan is csökkeni fog.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41693516
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T21:44:57+01:00
2022-12-05T21:44:57+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692406" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692406 );">@I Love Buda</a>: nem hinném, hogy az esetek nagyobb részében vesznek igénybe támogatást az ingatlant vásárlók, de erről biztos vannak kimutatások. <br />
Az biztos, hogy sokan úgy gondolják, mint te, és például amikor a CSOK-ot bevezették, rögtön megemelték az árakat 10 millaval. Ettől azonban nem lett mindenkinek 3 gyereke, és nem is vállalt be mindenki annyit. Az új építésű ingatlanok ára aztán a használtak árát is magával húzta, pedig azokra elenyésző mértékű támogatást lehet felvenni.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692406
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T13:19:31+01:00
2022-12-05T13:19:31+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692392" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692392 );">@Andy73</a>: Ebben is igazad van, de azért azt se felejtsük el, hogy az emberek nem a fizetésükből, vásárolnak ingatlant, hanem az esetek nagyobb részében támogatást vesznek igénybe. Ebből az következik szerintem, hogy a támogatás formájától és annak a feltételeitől erősen függ az ingatlanok ára, leginkább abban a szegmensben, akikről te beszélsz. Igazad van, ez két teljesen más kör.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692392
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T13:13:25+01:00
2022-12-05T13:13:25+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692332" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692332 );">@I Love Buda</a>: azért máshol is élnek emberek, és ingatlant is vásárolnak, ha tudnak. Mindig is Buda volt a legdrágább, de az ottani áremelkedést általában követte a többi fővárosi kerület és a vidéki nagyvárosok is, csak persze valamivel szolidabban, de az átlagos vevőknek mégis túlzott mértékben, ezért egyre nagyobb hitelekre volt szükség, amit egyre nehezebben finanszíroznak.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692336
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T12:35:12+01:00
2022-12-05T12:35:12+01:00
blaubner
http://blog.hu/user/699630
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692330" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692330 );">@I Love Buda</a>: ja, ez igaz.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692332
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T12:33:20+01:00
2022-12-05T12:33:20+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692226" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692226 );">@Andy73</a>: Ok, de legyünk őszinték, a válság alatt sem az volt jellemző, hogy az átlag bérből élők vettek lakást a belvárosban, Budán, illetve a frekventált helyeken.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692330
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T12:31:32+01:00
2022-12-05T12:31:32+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692318" class="reply_nick_699630" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692318 );">@blaubner</a>: Hát erről nem gyűjtöttem információt, illetve nem is biztos, hogy érdemes ezt önmagában vizsgálni, hiszen az európai országokban nagyon más a saját, illetve a bérelt ingatlanokban élők száma.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692318
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T12:25:19+01:00
2022-12-05T12:25:19+01:00
blaubner
http://blog.hu/user/699630
mi a külföldi benchmark? ha nálunk tavaly 160 ezer tranzakció volt, az a lakosság létszámának kevesebb mint 2%-a. <br />
más országokban milyen adás-vételi számok, illetve változások vannak, nem ismered véletlenül? <br />
csak kíváncsi vagyok, hogy nálunk máshogy mozog-e a piac vagy belesimulunk a nemzetközi trendekbe.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692226
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T11:30:56+01:00
2022-12-05T11:30:56+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692060" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692060 );">@I Love Buda</a>: az árak csak a magyar fizetésekhez képest szálltak el, a nyugati ingatlanok árait még nem érték el, de erősen közelítik.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692204
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T11:21:29+01:00
2022-12-05T11:21:29+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692060" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692060 );">@I Love Buda</a>: ezzel egyetértek. És a demográfiai problémák miatt nem is baj, ha jönnek olyan külföldiek, akiknek pénzük is van, tehát legálisan. A gond az illegális migráció, de ez egy másik téma, és ezzel a kormány is tisztában van.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692060
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T10:25:09+01:00
2022-12-05T10:25:09+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41692030" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41692030 );">@Andy73</a>: Alapvetően tökéletesen egyetértek Veled. De pontosan azért nem mernék jósolni és ezért nem hiszem ,hogy van értelme mert annyi sok változó befolyásolja a piacot, annyi érdek ütközik, hogy nem hiszem, hogy ezt bárki úgy átlátná, hogy abból pontos előrejelzést adna. Régi vesszőparipám, hogy 2008 előtt senki sem szólt, hogy mi várható, csak jött a káosz.<br />
Amit a túlárazásról gondolsz, azzal vitatkoznék. Egyszer ezt kérdezték a tőzsde volt elnökétől, Szalay-Berzeviczy Attilától, aki egy nekem abszolút érvényes gondolatot említett. <br />
Csak a végkövetkeztetést írom, mert elég hosszan beszélt róla: A világ legélhetőbb országai közé tartozik Magyarország, elég sokan jönnének ide élni és ők az itteni ingatlanáraknál többet is tudnak és akarnak is fizetni. Hogy mennyire igaz, az írásban említett vevők Irániak voltak.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692030
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T10:05:01+01:00
2022-12-05T10:05:01+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
Egyébként annyira elszálltak az ingatlanárak, hogy egy korrekció már nagyon is időszerű. De ez inkább csak viszonylagos korrekció az infláció miatt, illetve valószínűleg az árak tovább szóródnak majd az ingatlanok adottságai szerint.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41692022
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T09:59:26+01:00
2022-12-05T09:59:26+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
Teljesen természetesen nem áll le a piac, ahogy a 2008-as válság után sem állt le, mert valahol mindenkinek lakni kell. A kérdés inkább az, hogy milyen áron kelnek el az ingatlanok. Az is igaz, hogy a Covidnal sem az jött be, amire a többség számított, hanem az ellenkezője, mert az árak tovább emelkedtek. Ennek azonban az is az oka, hogy a kormányok rengeteg pénzt nyomtattak válságkezelés címén, ami mára hatalmas inflációhoz vezetett. Éppen ezért most nem is kell csökkeni az ingatlanáraknak ahhoz, hogy a reál értékük csökkenjen, ahogy a fizetések reálértéke is. Bőven elég, ha stagnálásba váltanak az árak, vagy ha nem emelkednek annyit, mint az infláció, különösen az élelmiszerek és az energiaárak.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41691958
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T08:51:54+01:00
2022-12-05T08:51:54+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon?full_commentlist=1#c41691748" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41691748 );">@Etniez</a>: Szia, a II. kerület azért jött szóba, mert ott dolgozom. A 2022-es adatokat nem tudjuk, persze igazad lehet, hogy nem lesznek annyira szépek, mint az előző év. <br />
A lényeg az volt, hogy a covid alatt is rengeteg jóslás látott napvilágot, de nem emlékszem olyanra, amikor valaki azt prognosztizálta volna, hogy a legjobb évünk lesz.<br />
Nem merek jósolni, de személy szerint a 2021 is nagyon jó volt nekem, de a 2022 még annál is jobban sikerült. <br />
Ha az én kis mikrovilágomból következtetek, akkor akár jobb is lehet mindenkinek, amit őszintén kívánok is.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/12/03/tenyleg_ekkora_a_baj_az_ingatlanpiacon/full_commentlist/1#c41691748
Válasz erre: Tényleg ekkora a baj az ingatlanpiacon?
2022-12-05T00:53:19+01:00
2022-12-05T00:53:19+01:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
A második kerület nem a leg árérzékenyebb piac, nem szabadna országos szintű konzekvenciákat levonni belőle. <br />
Továbbá, a 2022-es számok már nem olyan szépek, mint a 2021-es, ugye?
https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/03/itt_az_ot_legfontosabb_pont_ha_ingatlant_berelnel/full_commentlist/1#c41686292
Válasz erre: Itt az öt legfontosabb pont, ha ingatlant bérelnél
2022-12-02T18:15:16+01:00
2022-12-02T18:15:16+01:00
Lorrh
http://blog.hu/user/1495802
"ötszázezer forint bérleti díjjal rendelkező ingatlannál, ez másfél millió forint, is lehet"<br />
Sőt!<br />
Ha tíz millió a bérleti díj, akkor meg harminc millió! Na az aztán a sok pénz!<br />
Ezer trilliós bérleti díjnál meg háromezer trillió!!!!
https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/18/errol_hallgattak_az_ingatlanszakertok_pedig_fontos_lehet/full_commentlist/1#c41657216
Válasz erre: Erről hallgattak az ingatlanszakértők, pedig fontos lehet
2022-11-20T12:26:55+01:00
2022-11-20T12:26:55+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/18/errol_hallgattak_az_ingatlanszakertok_pedig_fontos_lehet?full_commentlist=1#c41657068" class="reply_nick_300053" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41657068 );">@Bandibacsi34</a>: Te nem szereted az ingatlanosokat, de ingatlanos blogot olvasol, nem értelmezed, de hozzászólsz.<br />
Honnan tudod, hogy mennyi lett az alku vége?<br />
Milyen jogon minősítesz bárkit is egy nicknév mögé bújva?
https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/18/errol_hallgattak_az_ingatlanszakertok_pedig_fontos_lehet/full_commentlist/1#c41657068
Válasz erre: Erről hallgattak az ingatlanszakértők, pedig fontos lehet
2022-11-20T11:00:02+01:00
2022-11-20T11:00:02+01:00
Bandibacsi34
http://blog.hu/user/300053
"A héten kaptam 55 millióra 46 MFt-os ajánlatot, ami lássuk be egy évvel ezelőtt inkább vicces lett volna, ma viszont már tárgyalási alap lehet. "<br />
Ezert nem szeretik az ingatlanosokat! Csak el akarjak adni minel gyorsabban es bezsebelni a %-ot oszt ennyi!
https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/18/errol_hallgattak_az_ingatlanszakertok_pedig_fontos_lehet/full_commentlist/1#c41655554
Válasz erre: Erről hallgattak az ingatlanszakértők, pedig fontos lehet
2022-11-18T20:53:00+01:00
2022-11-18T20:53:00+01:00
fkv.119
http://blog.hu/user/1614737
Nem baj az ha nincs vevő, segít az árak normalizálásában.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/10/itt_a_bevalt_modszer_eladhatatlan_ingatlan_ertekesitesere/full_commentlist/1#c41645364
Válasz erre: Itt a bevált módszer eladhatatlan ingatlan értékesítésére
2022-11-11T17:22:54+01:00
2022-11-11T17:22:54+01:00
arthurthedent
http://blog.hu/user/1539976
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/10/itt_a_bevalt_modszer_eladhatatlan_ingatlan_ertekesitesere?full_commentlist=1#c41645342" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41645342 );">@I Love Buda</a>: Fél év alatt mit lehet felújítani? Tényleg érdekel, nem kötözködni akarok. <br />
<br />
Mármint úgy értem, hogy ha találsz egy hidegburkolót, aki négy hónap után egyáltalán meglátogat felmérni az már hatalmas siker.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/10/itt_a_bevalt_modszer_eladhatatlan_ingatlan_ertekesitesere/full_commentlist/1#c41645342
Válasz erre: Itt a bevált módszer eladhatatlan ingatlan értékesítésére
2022-11-11T17:06:26+01:00
2022-11-11T17:06:26+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/10/itt_a_bevalt_modszer_eladhatatlan_ingatlan_ertekesitesere?full_commentlist=1#c41644884" class="reply_nick_1539976" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41644884 );">@arthurthedent</a>:<br />
Hát erre ne fogadj nagyobb összegben. Sajátot tavaly, válság alatt volt úgy, hogy egyszerre kettőt is, volt amivel az egyik újság szerint a legszebb garzont sikerült összehoznunk, de a kommentből ítélve te jobban tudod.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/11/10/itt_a_bevalt_modszer_eladhatatlan_ingatlan_ertekesitesere/full_commentlist/1#c41644884
Válasz erre: Itt a bevált módszer eladhatatlan ingatlan értékesítésére
2022-11-11T10:13:37+01:00
2022-11-11T10:13:37+01:00
arthurthedent
http://blog.hu/user/1539976
"lvileg ez így jól hangzik, de, ha belegondolsz, hogy fél éven keresztül a felújítással fognak eltelni a napjaid" <br />
<br />
Fél év? Hát mondjuk az látszik, hogy még nem újítottál fel semmit. :D
https://ilovebuda.blog.hu/2022/10/29/kisert_a_mult_az_ingatlanpiacon_mar_lathatoak_a_jelei/full_commentlist/1#c41633066
Válasz erre: Kísért a múlt az ingatlanpiacon, már láthatóak a jelei
2022-11-02T19:26:42+01:00
2022-11-02T19:26:42+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
Az árak szerintem annyira nem szálltak el, inkább az érzékelhető, hogy az eladóknak nem esett le, hogy ingatlan és ingatlan között különbség van, akár ugyanabban a társasházban is.<br />
Azoknak az ingatlanosoknak, akik értenek a szakmájukhoz, talán kicsit könnyebb lesz a helyzetük. Szerintem elég nagy lesz a lemorzsolódás,<br />
A jutalék európai átlag általában. szerintem aki ingatlanosként sikeres, az nem a napi nyolc órát teszi bele, hanem lényegesen többet. Ez nem panasz, amikor valami eszembe jut, akkor én sem nézem az időt és ráadásul jól is érzem magam közben.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/10/29/kisert_a_mult_az_ingatlanpiacon_mar_lathatoak_a_jelei/full_commentlist/1#c41629584
Válasz erre: Kísért a múlt az ingatlanpiacon, már láthatóak a jelei
2022-10-31T13:20:52+01:00
2022-10-31T13:20:52+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
Annyira elszálltak az ingatlanárak, hogy már nagyon itt lenne az ideje az árcsökkenésnek. De ez a válság más, mint az előző, mert most nagy infláció is van. Nominálisan tehát lehet, hogy nem lesz akkora árcsökkenés, csak ugyanaz az összeg sokkal kevesebbet ér, mint egy éve, jövőre pedig még kevesebbet fog. Főleg akkor, ha euróban nézzük, mert közben a forint is sokat romlott.<br />
Ilyenkor gondolom az ingatlanosoknak is jobban meg kell dolgozni a pénzükért, mint akkor, ha rögtön el tudják adni az ingatlant. A jutalék így is elég magas, ha sikerül üzletet kötni. De ezt nem irigységből írom, mert én nem vágyom arra, hogy állandóan csörögjön a telefonom...
https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/03/itt_az_ot_legfontosabb_pont_ha_ingatlant_berelnel/full_commentlist/1#c41629200
Válasz erre: Itt az öt legfontosabb pont, ha ingatlant bérelnél
2022-10-30T21:59:24+01:00
2022-10-30T21:59:24+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/03/itt_az_ot_legfontosabb_pont_ha_ingatlant_berelnel?full_commentlist=1#c41629196" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41629196 );">@Andy73</a>: most látom, hogy rossz helyre írtam az előző kommentet, mert azt a legutóbbi cikkhez szántam.<br />
Sokat változott a helyzet május óta. Most nem a Covid a mumus, hanem inkább az energia árak, meg általában az infláció, a piac pedig aligha élénkül.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/03/itt_az_ot_legfontosabb_pont_ha_ingatlant_berelnel/full_commentlist/1#c41629196
Válasz erre: Itt az öt legfontosabb pont, ha ingatlant bérelnél
2022-10-30T21:52:52+01:00
2022-10-30T21:52:52+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
A járvány alatt csak tovább emelkedtek az árak, és már annyira elszálltak, hogy már éppen itt az ideje, hogy megálljon a növekedés. A mostani helyzet azért sokban különbözik a legutóbbi válságtól. Most például nagy az infláció és a forint is sokat gyengült. Így lehet, hogy az ingatlanárak nominálisan nem csökkennek annyit, csak ugyanaz az összeg sokkal kevesebbet ér ma, mint tegnap vagy mondjuk tavaly, és holnap vagy mondjuk jövőre valószínűleg még sokkal kevesebbet fog érni.<br />
Egyébként ilyenkor talán az ingatlanosok is jobban megdolgoznak a pénzükért, mert elég nagy sápot húznak le az ügyfelekrol, főleg úgy, ha könnyen és gyorsan el tudják adni az ingatlant.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/10/14/sokkolt_a_rezsiszamlad_itt_lehet_a_megoldas/full_commentlist/1#c41611176
Válasz erre: Sokkolt a rezsiszámlád? Itt lehet a megoldás! Ingatlanközvetítő segítségével
2022-10-16T14:05:22+02:00
2022-10-16T14:05:22+02:00
AlexAston
http://blog.hu/user/885507
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/10/14/sokkolt_a_rezsiszamlad_itt_lehet_a_megoldas?full_commentlist=1#c41610788" class="reply_nick_1329" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41610788 );">@KékFény6</a>: de annak régen is az volt. 50-60 év alatt nem fért bele valamiféle felújítás? <br />
Villany számla pedig nem ettől függ ugye. Aztán azon is meg a para.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/10/14/sokkolt_a_rezsiszamlad_itt_lehet_a_megoldas/full_commentlist/1#c41610788
Válasz erre: Sokkolt a rezsiszámlád? Itt lehet a megoldás! Ingatlanközvetítő segítségével
2022-10-16T00:53:53+02:00
2022-10-16T00:53:53+02:00
KékFény6
http://blog.hu/user/1329
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/10/14/sokkolt_a_rezsiszamlad_itt_lehet_a_megoldas?full_commentlist=1#c41609794" class="reply_nick_885507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41609794 );">@AlexAston</a>: Az, hogy ne 30 éves, kétszintes, sorházi lakásban lakj... Egy 50-60 éve épült, nagy alapterületű, egyszintes, önálló családi háznak többszörös az energiaigénye. Ha még 3,5-4 m a belmagasság is, akkor meg pláne.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/10/14/sokkolt_a_rezsiszamlad_itt_lehet_a_megoldas/full_commentlist/1#c41609794
Válasz erre: Sokkolt a rezsiszámlád? Itt lehet a megoldás! Ingatlanközvetítő segítségével
2022-10-15T09:36:47+02:00
2022-10-15T09:36:47+02:00
AlexAston
http://blog.hu/user/885507
Nem tudom, mi kell az ilyen durva árakhoz.<br />
'89-ben épült, 2 szintes, 96nm-es sorházi lakás, nulla szigetelés, nyílászárók lettek cserélve talán 10 éve, és az éves gáz számla 1100m3, havi villany átlag 8-9e Ft. Mindezt úgy, hogy végig itthon voltunk egész télen, a hőmérséklet 22,5°C-ra állítva. <br />
A TV 75", hifi több órát megy napközben, stb, home office miatt 2 laptop is napi pár órát üzemel. <br />
<br />
Mi kell hozzá, hogy valaki ennyire elszálljon a rezsivel? Át kell gondolni a szokásokat szerintem, és mindig takarékosan élni, nem csak harácsolni. <br />
<br />
Amikor olcsó volt az energia, akkor miért nem gondolt senki a jövőre, hogy egyszer, talán lehet majd gond? Sajnos mindig csak a tűzoltás megy...
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41552721
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-05T15:38:50+02:00
2022-09-05T15:38:50+02:00
AlexAston
http://blog.hu/user/885507
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41551415" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41551415 );">@I Love Buda</a>: persze, az más.<br />
Bár egy barátom most adta el a 9Xnm-es családi örökség lakást az V. kerületben, mert kiszámolta, hogy 3-4x annyit keres a kötvények, mint albérletbe kiadni. <br />
<br />
Szeretnék én is ilyen örökséget, mennék is nyugdíjba, vagy portásnak, hogy ne üljek otthon... :)
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41551913
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-04T19:33:21+02:00
2022-09-04T19:33:21+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41551859" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41551859 );">@I Love Buda</a>: OK, írtam, hogy jó tippek, de a kockázat akkor is fennáll. A szerződés tényleg fontos, de az sem biztos, hogy megvéd, ha a bérlő nem tartja be. Egyébként az utóbbi években lehet, hogy jó befektetés volt az ingatlan az emelkedő árak miatt, a mostani válságban azonban már elég bizonytalan a helyzet, könnyen lehet, hogy beszakad a piac.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41551859
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-04T19:08:41+02:00
2022-09-04T19:08:41+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41551817" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41551817 );">@Andy73</a>: <br />
Értelek, szerintem ugyanarról beszélünk. Nem szeretnék belemenni más befektetési formákba, mivel nem értek hozzá. Én ingatlant tudok értékesíteni, vannak tapasztalataim, de tényleg nem mennék bele más témába. <br />
Azt pedig tényleg felelőtlenségnek tartom, hogy ingatlanosok befektetési tanácsot adjanak. Ők sem értenek hozzá, felelősség nélkül ötletelni nem korrekt szerintem. De érdemes lenne elolvasnod a válaszomat is.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41551817
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-04T18:57:02+02:00
2022-09-04T18:57:02+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41551413" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41551413 );">@I Love Buda</a>: a cikk vége, hogy a befektetésnek vásárolt ingatlan hoz stresszmentes, passzív jövedelmet. Erre írtam, hogy egyrészt nem passzív, másrészt annyira elszálltak az ingatlanárak, hogy a bérleti díj egyáltalán nem biztos, hogy fedezi a költségeket. Ahogy más is levezette, a kötvényeknek is<br />
nagyobb hozama lehet. Ha pedig az ingatlan hitellel is megterhelt, akkor még nagyobb a kockázat, főleg a most megugrott kamatok és törlesztőrészletek miatt.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41551415
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-04T15:12:45+02:00
2022-09-04T15:12:45+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41551309" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41551309 );">@Andy73</a>: Igazából a bejegyzés lényege, hogy egy csomó dolgot megtehetsz, hogy ezt a veszélyt minimalizáld.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41551413
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-04T15:11:32+02:00
2022-09-04T15:11:32+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41551277" class="reply_nick_885507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41551277 );">@AlexAston</a>: <br />
Elvileg igazad van, de ma már nagyon ritka, hogy valaki azért vásárol lakást, hogy bérbe adja. Jellemzően ezek már régebben a család tulajdonában lévő lakások, házak.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41551309
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-04T13:31:28+02:00
2022-09-04T13:31:28+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41551277" class="reply_nick_885507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41551277 );">@AlexAston</a>: a kockázat is magas, simán leléphetnek a bérlők fizetés nélkül. A mostani válságban, az emelkedő rezsiköltségekkel ennek megnő a veszélye.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41551277
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-04T13:13:07+02:00
2022-09-04T13:13:07+02:00
AlexAston
http://blog.hu/user/885507
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41549649" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41549649 );">@Andy73</a>: főleg manapság, amikor 8,5-10%-os garantált kamatot az az állam.<br />
50 millós lakás esetében ez 4-5 millió évente. Ki lehet adni egy ilyen lakást havi 350-400e Ft-ért...? És az albérlet díjából SZJA, meg x évente festészet is költeni kell, egyéb karbantartásra, stb. <br />
<br />
Jelenleg a magas ingatlan árak miatt inkább érdemes eladni, és betenni állampapírokba.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41550537
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-03T19:42:25+02:00
2022-09-03T19:42:25+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz?full_commentlist=1#c41550441" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41550441 );">@I Love Buda</a>: üzleti bevétel, de az üzlet munkával, kiadással és kockázattal is jár - jó esetben haszonnal is.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41550441
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-03T18:29:28+02:00
2022-09-03T18:29:28+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
Talán kicsit felületesen fogalmaztam, valóban nem a szó klasszikus értelmében passzív jövedelem, de munkabérnek mégsem hívhatom.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/09/02/igy_add_berbe_az_ingatlanod_es_nyugodtan_alhatsz/full_commentlist/1#c41549649
Válasz erre: Így add bérbe az ingatlanod és nyugodtan alhatsz
2022-09-03T13:33:20+02:00
2022-09-03T13:33:20+02:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
A tippek jók, de egy szakértőnek illene tudnia, hogy az ingatlan bérbeadás nem passzív jövedelem, bármennyire divatos is ez a kifejezés. Ez egy szolgáltatás, ami munkával, gyakorlatilag állandó készenléttel és kiadásokkal is jár, nem csak bevétellel. Passzív jövedelem pl. az értékpapírok, a bankba betett pénz, ahol a hozamok és a kamatok tiszta jövedelemnek számítanak, ott tényleg csak meg kell kötni a szerződést, amiből utána automatikusan jöhet a jövedelem, bár kockázat persze ott is lehet.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/07/01/az_orokolt_ingatlan_ertekesitesenek_4_legfontosabb_pontja/full_commentlist/1#c41467461
Válasz erre: Az örökölt ingatlan értékesítésének 4 legfontosabb pontja
2022-07-03T08:54:36+02:00
2022-07-03T08:54:36+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/07/01/az_orokolt_ingatlan_ertekesitesenek_4_legfontosabb_pontja?full_commentlist=1#c41467209" class="reply_nick_885507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41467209 );">@AlexAston</a>: Ennyi, de nálunk ez ennél kicsit bonyolultabb volt. Így elfogadtam, hogy valamennyivel kevesebb lesz az összeg.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/07/01/az_orokolt_ingatlan_ertekesitesenek_4_legfontosabb_pontja/full_commentlist/1#c41467457
Válasz erre: Az örökölt ingatlan értékesítésének 4 legfontosabb pontja
2022-07-03T08:52:56+02:00
2022-07-03T08:52:56+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/07/01/az_orokolt_ingatlan_ertekesitesenek_4_legfontosabb_pontja?full_commentlist=1#c41467093" class="reply_nick_148783" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41467093 );">@DFK</a>: Mondjuk én találkoztam konkrét esetekkel. ahol nem volt gond ezzel.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/07/01/az_orokolt_ingatlan_ertekesitesenek_4_legfontosabb_pontja/full_commentlist/1#c41467209
Válasz erre: Az örökölt ingatlan értékesítésének 4 legfontosabb pontja
2022-07-02T19:51:04+02:00
2022-07-02T19:51:04+02:00
AlexAston
http://blog.hu/user/885507
Jó 2 éve volt egy hasonló esetem. Ott be lett mondva a piaci átlagár feletti érték, és kész.<br />
Így nulla lett a jövedelem szerzés eladás után.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/07/01/az_orokolt_ingatlan_ertekesitesenek_4_legfontosabb_pontja/full_commentlist/1#c41467093
Válasz erre: Az örökölt ingatlan értékesítésének 4 legfontosabb pontja
2022-07-02T17:16:58+02:00
2022-07-02T17:16:58+02:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Ha több örökös van, mindig van egy, aki elégedetlen az árral...
https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/28/sokan_pelyaztok_egy_alberletre_igy_szerezd_meg/full_commentlist/1#c41425431
Válasz erre: Sokan pélyáztok egy albérletre? Így szerezd meg!
2022-05-29T12:53:24+02:00
2022-05-29T12:53:24+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/28/sokan_pelyaztok_egy_alberletre_igy_szerezd_meg?full_commentlist=1#c41425123" class="reply_nick_123963" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41425123 );">@funfun</a>: Semmilyen célzás nem volt benne, egy ügyfelem jutott eszembe.<br />
Egyébként egy közjegyzői nyilatkozat segíthet érvényesíteni a tulajdonos érdekeit.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/28/sokan_pelyaztok_egy_alberletre_igy_szerezd_meg/full_commentlist/1#c41425421
Válasz erre: Sokan pélyáztok egy albérletre? Így szerezd meg!
2022-05-29T12:51:25+02:00
2022-05-29T12:51:25+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/28/sokan_pelyaztok_egy_alberletre_igy_szerezd_meg?full_commentlist=1#c41424743" class="reply_nick_704002" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41424743 );">@padlogaz</a>: Örülök, ha így gondolod, egyébként simán kérheted, ez is lehet egy szűrő.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/28/sokan_pelyaztok_egy_alberletre_igy_szerezd_meg/full_commentlist/1#c41425123
Válasz erre: Sokan pélyáztok egy albérletre? Így szerezd meg!
2022-05-29T10:34:30+02:00
2022-05-29T10:34:30+02:00
funfun
http://blog.hu/user/123963
"az a jófej házaspár, akinek a szőke kislánya van"<br />
<br />
Gyerekesnek szerintem problémásabb kiadni. Ha gond van, de nem költöznének, sokkal nehezebb a tulajdonos dolga.<br />
<br />
A "szőke" a sorok közötti olvasást célozza?
https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/28/sokan_pelyaztok_egy_alberletre_igy_szerezd_meg/full_commentlist/1#c41424743
Válasz erre: Sokan pélyáztok egy albérletre? Így szerezd meg!
2022-05-29T08:11:32+02:00
2022-05-29T08:11:32+02:00
padlogaz
http://blog.hu/user/704002
lakástulajként egyetértek, ilyesféle bérlőt keresnék én is.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/05/09/igy_csokkentsd_az_ingatlanod_eladasa_utan_fizetendo_adot/full_commentlist/1#c41398481
Válasz erre: Így csökkentsd az ingatlanod eladása után fizetendő adót
2022-05-11T16:53:27+02:00
2022-05-11T16:53:27+02:00
HK417
http://blog.hu/user/378330
Lehet talán az lenne a legcélravezetőbb megoldás, ha összefognánk és agyonvernénk az összes semmitérő korrupt tolvaj politikust szerte a világon, akik kitalálják a már adózott pénzedből vett/épített, szintén adózott ingatlan eladása utáni "mégegy adót"! (minden másra is vonatkozik amúgy, nem csak az ingatlanra)
https://ilovebuda.blog.hu/2022/04/01/az_igazseg_az_ingatlanfelujitas_aremelkedesevel_kapcsolatban/full_commentlist/1#c41324663
Válasz erre: Ezért emelkedik az ingatlanfelújítás ára
2022-04-03T16:38:18+02:00
2022-04-03T16:38:18+02:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/04/01/az_igazseg_az_ingatlanfelujitas_aremelkedesevel_kapcsolatban?full_commentlist=1#c41324289" class="reply_nick_885507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41324289 );">@AlexAston</a>: Aki ismer, az tudja, hogy tartom a szavam, amikor valamire azt mondom, hogy x forint lesz, az kevesebb lehet, de több soha. Pontosan ezért nem írnék-íratnék alá senkivel ilyen szerződést. Ezért mondja azt a vállalkotó, hogy ez az ajánlat él még a héten, aztán már nem garantálhatja. <br />
Nem tőle függ sajnos.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/04/01/az_igazseg_az_ingatlanfelujitas_aremelkedesevel_kapcsolatban/full_commentlist/1#c41324289
Válasz erre: Ezért emelkedik az ingatlanfelújítás ára
2022-04-03T13:37:03+02:00
2022-04-03T13:37:03+02:00
AlexAston
http://blog.hu/user/885507
Ezért jó egy szerződés, amiben az ár fix. Már ha aláírja persze a vállalkozó.<br />
Bár ha csak munkadij van, anyagot a megbízó veszi, akkor pár hétre előre csak lehet tudni, mennyi az élőerő díja...
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41295962
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-20T21:14:51+01:00
2022-03-20T21:14:51+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41295902" class="reply_nick_1398701" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41295902 );">@A Dundee</a>: Előfordul, semmi baj
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41295902
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-20T20:50:45+01:00
2022-03-20T20:50:45+01:00
A Dundee
http://blog.hu/user/1398701
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41295870" class="reply_nick_1589016" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41295870 );">@fkv.117</a>: huh haver. Te masszívan sárgalapos őrült vagy. <br />
<br />
Kedves Admin, elnézést kérek, sajnos belefutottunk egy OLYAN-ba. Elnézést kérek a magam részéről, nem gondoltam hogy ebbe fog torkollani a dolog. Sajnálom, hogy összerondítottuk a post kommentszekcióját, nem ez volt a szándékom.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41293118
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-19T18:42:30+01:00
2022-03-19T18:42:30+01:00
pizo
http://blog.hu/user/194987
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41293036" class="reply_nick_1278909" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41293036 );">@I Love Buda</a>: Szívesen. <br />
<br />
Üdv. Zoli
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41293036
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-19T17:56:46+01:00
2022-03-19T17:56:46+01:00
I Love Buda
http://blog.hu/user/1278909
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41291986" class="reply_nick_1398701" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41291986 );">@A Dundee</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41288450" class="reply_nick_1602750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41288450 );">@fkv.118</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41287046" class="reply_nick_180887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41287046 );">@#szájbergyerek#</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41286952" class="reply_nick_204599" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41286952 );">@konrada</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41284508" class="reply_nick_24406" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41284508 );">@kp2</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41285278" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41285278 );">@Andy73</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41284046" class="reply_nick_1323571" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41284046 );">@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41283024" class="reply_nick_194987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41283024 );">@pizo</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41282632" class="reply_nick_228702" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41282632 );">@geegee</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41281742" class="reply_nick_1387733" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41281742 );">@kofolafan</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41281428" class="reply_nick_1317325" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41281428 );">@DelPiero2</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41279574" class="reply_nick_176770" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41279574 );">@kunzoo</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41279344" class="reply_nick_885507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41279344 );">@AlexAston</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41277234" class="reply_nick_129321" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41277234 );">@igazi hős</a>: <a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41277060" class="reply_nick_1498968" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41277060 );">@a nagy hohohorgász</a>: Gondoltam megköszönöm az aktivitásotokat, a hozzászólásokat. Egészen a végéig tök jó volt olvasni amit írtatok. Ennyire nem gondoltam bele a csok-ingyenpénz-árdrágulás-gyereknevelés relációba, pedig itt volt a szemem előtt, ezért külön köszönet és mégegyszer bocs, hogy ingyenpénznek neveztem, hát nagyon nem az, sőt. Szóval köszi a hozzászólásaitokat.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41291986
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-19T11:01:17+01:00
2022-03-19T11:01:17+01:00
A Dundee
http://blog.hu/user/1398701
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41291458" class="reply_nick_1546638" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41291458 );">@fkv.115</a>: nem válaszoltál semmit az eredeti hozzászólásomra - ami legalább annyira releváns hozzászólás volt mint bárki másé, vagy a te hozzászólásaid. Viszont kötekedsz, meg most még k×rvaanyázol is. Te magad vagy a troll definiciója. Legalább kijött a dolog, és mindenki pontosan látja mennyi valódi ész meg intelligencia van a hozzászólásaid mögött. (Egyébként én 20 éve foglalkozom ingatlanfejlesztéssel, és praxisból látom hogy a kommentszekcióban rengeteg féligazság, innen-onnan összeszedett zagyvaság van, és egymást letorkolva pinpongoztok oda-vissza vele, mert mindenki mindenhez IS ért, jó magyar hagyomány szerint. Aztán valódi kommunikáció, párbeszéd-olyan ami előre visz - sosem alakul ki, mert túl sokan, azt gonoljàk, hogy eleget tudnak, és másokat leugatva oszthatják az észt. Aki mindig csak mondja a magáét de sose kérdez, az sose tanul semmi újat...)
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41288450
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-17T19:30:26+01:00
2022-03-17T19:30:26+01:00
fkv.118
http://blog.hu/user/1602750
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41286952" class="reply_nick_204599" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41286952 );">@konrada</a>: A Marina meg a Béla király út lehet az övék, nem milliárdokért keresek vityillót, csak mezeit.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41287046
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-17T08:23:24+01:00
2022-03-17T08:23:24+01:00
#szájbergyerek#
http://blog.hu/user/180887
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41278880" class="reply_nick_1346900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41278880 );">@lenörd hofstadter</a>: <br />
Ha számolatlanul van pénz, akkor lehet ennyiért lelakott házat venni, akár földdel egyenlővé tenni pár gurigáért és aztán építeni rá valami szép újat másik 60-70+ misiért.<br />
Aki ilyet csinál, annak CSOK, babaváró meg zöldhitel és egyebek nélkül is van mit a tejbe aprítani. <br />
Mondjuk a "falig visszabontottal" meg kihozza a harmadából, feléből a mai építőanyag árak mellett.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41286952
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-17T07:29:35+01:00
2022-03-17T07:29:35+01:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41285978" class="reply_nick_1602750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41285978 );">@fkv.118</a>: Nem véletlen említettem példának a Marinát - de írhattam volna más újabb építésű telepet is Budapesten - ahol (kis túlzással;) az orosz (vagy ukrán, én meg nem különböztetem) a 2. leggyakrabban használt nyelv a kínai után.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41286306
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T21:53:52+01:00
2022-03-16T21:53:52+01:00
A Dundee
http://blog.hu/user/1398701
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41286236" class="reply_nick_1602750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41286236 );">@fkv.118</a>: értem. Tehát egy kis köcsög troll vagy. Gratulálok!
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41286236
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T21:34:44+01:00
2022-03-16T21:34:44+01:00
fkv.118
http://blog.hu/user/1602750
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41286000" class="reply_nick_1398701" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41286000 );">@A Dundee</a>: A nagy arcodból.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41286000
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T20:02:24+01:00
2022-03-16T20:02:24+01:00
A Dundee
http://blog.hu/user/1398701
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41285980" class="reply_nick_1602750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41285980 );">@fkv.118</a>: Igen? No. Ezt miböl számoltad ki? A CV-m alapján állítottad fel a diagnózist, vagy a doktori disszertációimból?
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41285980
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T19:56:19+01:00
2022-03-16T19:56:19+01:00
fkv.118
http://blog.hu/user/1602750
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41285662" class="reply_nick_1398701" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41285662 );">@A Dundee</a>: Te vagy közülük az egyik...
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41285978
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T19:55:48+01:00
2022-03-16T19:55:48+01:00
fkv.118
http://blog.hu/user/1602750
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41284314" class="reply_nick_204599" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41284314 );">@konrada</a>: Ide max a kárpátaljai magyar jön, az övéi közé. Egy full ukránnak ez már ugyanolyan vadidegen hely mint Németország vagy Kolumbia, miért állna meg pont itt? Hogy ha nem állnak meg a ruszkik a határnál, akkor innen is lehessen megint továbbállni?
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41285662
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T17:22:30+01:00
2022-03-16T17:22:30+01:00
A Dundee
http://blog.hu/user/1398701
Menyi nagyokos van itt is. Tele van az orszag profi ingatlanosokkal, autokereskedökkel, virologusokkal, politologiai szakemberekkel, futbalkommentatorokkal...Komolyan mondom, ennyi tehetseg - besz***s ez az orszag, de tenyleg.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41285278
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T14:54:17+01:00
2022-03-16T14:54:17+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
A panel meg a téglalakás két teljesen más kategória. Az újépítésű tégla pedig pláne. Az újépítésű téglát csak egy újszerű téglával érdemes összehasonlítani, mert tégla és tégla között is hatalmas különbségek vannak.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284646
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T11:05:04+01:00
2022-03-16T11:05:04+01:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41284508" class="reply_nick_24406" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41284508 );">@kp2</a>: Ahhoz még sokat kell csökkennie a különbségnek.<br />
Pl. Budapesten - ugyanazon utcában egymás mellett - egy - szerintem rosszabb minőségben készült, rosszabb belső kiképzésű, túlépített telken lévő új lakás azonos méretben nagyjából 1,5x-es áron van, mint a mellette lévő, szelősebb, jobb panorámájú panelprogramos, felújított lakás.<br />
Ez az árkülönbség tarthatatlan lesz, és nem az újépítésű ára fog lecsökkenni a paneléhoz.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284508
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T10:33:23+01:00
2022-03-16T10:33:23+01:00
kp2
http://blog.hu/user/24406
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41284432" class="reply_nick_204599" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41284432 );">@konrada</a>: Az az hatás amit leírsz az már szerintem jelen van, és pont azért kerülnek a használt lakások már most annyiba, amennyibe; zöld hitel és miazmás ellenére. Hiszen a támogatásokat szinte "könnyebb" megkapni, mint akár normál bankhitelt egy kiskeresetü átlagvásárlónak.<br />
Ha csökkenne a különbség, akkor az emberek inkább új lakásokat kezdenének el venni és újra kiegyenlítődne - de ez csak egy vélemény.<br />
<br />
Igazából legyen Neked igazad, mert van kitettségem a használt lakás piacon :)
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284432
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T10:07:14+01:00
2022-03-16T10:07:14+01:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41284404" class="reply_nick_24406" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41284404 );">@kp2</a>: Az új építésűeknél lehet.<br />
De a használtaké pont ezért fog nőni, mert a finanszírozási problémák miatt a még mindig a jóval olcsóbb használtakat keresik majd inkább, amit lehet benne lakva is fejleszteni a pénz függvényében.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284404
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T10:02:27+01:00
2022-03-16T10:02:27+01:00
kp2
http://blog.hu/user/24406
Az én véleményem az ingatlanárakról, hogy "oldalazni fognak". <br />
Azaz az infláció körüli áremelkedés lesz, ami nem lesz kevés, de reálértéken nem nönek tovább, a finanszírozási problémák miatt,
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284354
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T09:51:39+01:00
2022-03-16T09:51:39+01:00
kp2
http://blog.hu/user/24406
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41279676" class="reply_nick_194987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41279676 );">@pizo</a>: mondjuk Karlsruhe az kb olyan, mintha Magyarországot Ózd alapján itélnéd meg... Az a város a nehéziparra épült, ami eltünt; vele együtt az összes adófizetö is. Akik maradtak a nyugdíjasok, meg a menekültek...velük pedig egyenes az út a leszakadáshoz.<br />
<br />
Persze van igazság abban amit mondasz, de azért egy átlag német város még mindig fényévekkel jobb infrastruktúrával rendelkezik mint egy átlag magyar város.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284314
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T09:45:34+01:00
2022-03-16T09:45:34+01:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
...s tudjátok, hogy mi fogja még felverni az árakat? (Na nem zsákfaluban, hanem frekventált helyeken.)<br />
<br />
A háború a szomszédban. Jönnek majd ukránok, akiket visszabombáztak évtizedekkel, és oroszok is, akiknek a szabad mozgáshoz jól jön egy schengeni ország.<br />
<br />
...jó, tudom, mennek majd nyugatabbra is bőven, de a lecsorgó is olyan tömeg lesz, mely elég komoly vásárlóerőt pumpál a piacra. (S akinek ez kérdéses, az sétáljon egyszer végig a Marina-parton, s hamar hallani fogja, hogy aki nem ferdeszemű, az sok esetben oroszul (esetleg ukránul?) beszél.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284046
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T07:56:26+01:00
2022-03-16T07:56:26+01:00
Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög
http://blog.hu/user/1323571
De, egy fiatal párról tudok, akik felvettek 10 milliót az államtól jövőbeli gyerekekre. Most azon agyalnak, hogy 20 vagy 30 milliós lakást vegyenek 30 évre felett magaskamatozású hitelre. Közben nem is keresnek keveset, vagy félmilliót, fizetik a 200 ezres albérletet. Hát, nem irigylem őket. Választhatnak:vagy életük végéig egy lukban laknak és fizetik a hitelt csányinak, vagy életük végéig egy lukban laknak és fizetik a bérleti díjat a főbérlőnek. Az első verzió annyiból jobb, hogy ha meghalnak a most még nemlétező gyerekük talán örököl egy egérlyukat(szándékosan nem lakást írtam, mert 20-30 millióból azt nem kapnak, házat meg végképp) . De ha időközben agresszorok lerombolják azt, akkor még azt sem.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284008
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T07:31:22+01:00
2022-03-16T07:31:22+01:00
Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög
http://blog.hu/user/1323571
Aki a támogatások élősködik, a szabályokat nem ismeri szintén elveszett ember. Itt van például a mostani esetem a napelemekkel. Szaldós rendszerbe(amennyi áramot megtermelek kilowattban azt vissza is kapom a hálózatról) már csak úgy lehet napelemet telepíteni, hogy önerőből finanszírozó támogatások nélkül. Ez viszont a jövőre nézve sokkal kedvezőbb a támogatással elérhető rendszereknél, mivel a támogatottaktól a napelem el megtermelt áramot nem annyiért veszik át amennyiért adják. Ez hosszabbtávon jelentős veszteség, pláne annak aki csak annyi napelemet telepít, amennyi áramot jelenleg használ. Egy idő után a támogatott azt fogja észrevenni, hogy van napelem, és ugyanúgy fizeti az áram díjat. Mindig előrelátóan kell gondolkodni, nem a pillanatnyi helyzet alapján.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41284004
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-16T07:19:03+01:00
2022-03-16T07:19:03+01:00
Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög
http://blog.hu/user/1323571
A támogatásokat a magyarok minimális száma tudta igénybe venni. A környezetemben egyről sem tudok. Vagy nincs nekik gyerekük, vagy felnőttek a gyerekük, vagy keveset keresnek, vagy sokallják a lakásárakat. Én viszont vettem három lakást egy elektromos autót az elmúlt 6 évben, mert korábban gyűjtöttem rá a magas jövedelemből. Most csináltatok éppen napelemet is támogatások nélkül a korábbi három húszezres LTP-mből. Mikor a tolvajok megszüntették gyorsan kötöttem a sanyarú időkre. Aki nem gondolkodik előre, csak a támogatásokra vadászik, elveszett ember.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41283024
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-15T19:03:41+01:00
2022-03-15T19:03:41+01:00
pizo
http://blog.hu/user/194987
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41282632" class="reply_nick_228702" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41282632 );">@geegee</a>: Szokásos fideszes történet. Dicsekedni lehet vele, de még aki a kedvezményezett, az sem igazán az, a többiek pedig nettó módon ráfáznak. De a haveri körnek nagyon jó, lehet belőle nyerészkedni, lopni.<br />
<br />
Zoli
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41282974
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-15T18:49:57+01:00
2022-03-15T18:49:57+01:00
fkv.118
http://blog.hu/user/1602750
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41281740" class="reply_nick_802632" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41281740 );">@Andy73</a>: Ez lenne a lényeg, hogy bukjanak már be a hitelek, és legyen végre túlkínálat a lakáspiacon. Annak is jár a lakás, aki nem más pénzéből veszi!
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41282632
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-15T16:03:25+01:00
2022-03-15T16:03:25+01:00
geegee
http://blog.hu/user/228702
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41280098" class="reply_nick_194987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41280098 );">@pizo</a>: Igy van ezt mocskosul elba...ltázták Viktorék.A szándék nagyon szép, csak a támogatás a rászorulók helyett a nyerészkedőké lett, a ban(g)koké, meg a neppereké.A családi autóknál ugyanez lett.Valaki bekommentelte a TC-n hogy vett egy Dália Lodzsát még a támogatás megindulásakor.4,2 volt az új ár, de ő megvehette 2,2-ért.Pár hónapra, fél évre rá mi történt?A 4,2 millás vételár felugrott véletlenül 6,2-re.A támogatás meg lett az autónepperé.Gratulálok!
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41282592
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-15T15:40:07+01:00
2022-03-15T15:40:07+01:00
geegee
http://blog.hu/user/228702
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41277044" class="reply_nick_1387733" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41277044 );">@kofolafan</a>: "Egyszerűen felmondja az aktuális albérletét és kivesz az új helyen egy másikat."<br />
Azért azt el ne hidd, hogy nyugaton ilyen egyszerű és jól működő az ingatlanbérlés.Ott is simán van, hogy egy kiadó ingatlanhirdetésre jelentkezik 3-400 ember és a tulaj eltartott kisujjal, finnyásan válogat a bérlőjelöltek közt, még a s3gge lyukába is betekintve.És mindezt azért, mert megteheti, illetve ő is le akarja védeni magát maximálisan.<br />
Szóval nyugaton is az bérel elsősorban lakást, aki venni nem tud.<br />
Akinek van saját, és jobb munkát talál valahol máshol, az simán eladja, és el tudja, mert van rá fizetőképes kereslet.
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41281742
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-15T08:21:09+01:00
2022-03-15T08:21:09+01:00
kofolafan
http://blog.hu/user/1387733
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41281428" class="reply_nick_1317325" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41281428 );">@DelPiero2</a>: <br />
<br />
Sajnos linkem nincs, egy - már 20 éve ott lakó - ismerőstől kaptam a tippet, ő is így szerzett holland állampolgárságot. Ha jól emlékszem, van vagy 4-5 kivétel, amikor nem kell lemondani a régiről, hogy megkaphasd a hollandot, ez az örökséges verzió tűnt nekem a legegyszerűbbnek. Kell hozzá egy magyar állampolgár végrendelete, amiben leszögezi, hogy csak akkor örökölhetsz tőle, ha magyar állampolgár vagy. A kilátásba helyezett örökségnek meg kell haladnia az 50 ezer eurót (ha jól emlékszem).
https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak/full_commentlist/1#c41281740
Válasz erre: Öt ok, amik miatt biztosan változni fognak az ingatlanárak
2022-03-15T08:19:42+01:00
2022-03-15T08:19:42+01:00
Andy73
http://blog.hu/user/802632
<a href="https://ilovebuda.blog.hu/2022/03/11/ot_ok_amik_miatt_biztosan_valtozni_fognak_az_ingatlanarak?full_commentlist=1#c41281722" class="reply_nick_194987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41281722 );">@pizo</a>: az inflációval a kamatok és a törlesztő részletek is emelkednek, tehát nem lesz könnyebb visszafizetni a hiteleket. A kereslet lehet, hogy csökkeni fog, ami fékezheteti az áremelkedést, az általános infláció miatt viszont árcsökkenés nem várható.