Van élet a home office és az irodába járás között
2021. augusztus 23. írta: I Love Buda

Van élet a home office és az irodába járás között

Akár pár órára is bérelhetsz irodahelyiséget és még egy csomó szolgáltatás is jár hozzá

Még a járvány első hulláma alatt történt, hogy olyan munkát kellett elvégeznem, amit nem az egyébként kimondottan vidám családom körében szerettem volna, mert koncentrálnom kellett. Úgy emlékszem, hogy egy statisztikát kért tőlem valaki. Az irodánkba már nem jártunk be, nem használtuk, csak bizonyos feladatokra.(Ártárgyalás, vételi szándéknyilatkozat megírása stb, vigyáztunk egymásra) Miután rájöttem, hogy home office-ban nem lehetek 100%-ig hatékony,(apa, megmondod, hogy ez mi?, apa mikor érsz rá? gondolom ismerős) más megoldás után kellett néznem.

Rengeteg coworking iroda van, jobbnál jobbak, de tovább keresgéltem

Az első kézenfekvő ötlet, a klasszikus coworking. Voltam több ilyen helyen is. Igazán szimpi nemzetközi társaság gyűlik össze, de a szeparált, egyszemélyes iroda, vagy nagyon drága, vagy csak egy pici lyuk volt, nem is beszélve a fizetési konstrukciókról. Elvileg semmi baj velük, de én csak havi pár órában gondolkodtam, úgy viszont nem érte meg, mert általában el kellett volna köteleződnöm hosszabb időre.

Nem is olyan hosszas keresgélés után, a Westendtől pár percre találtam egy óradíjas irodát. Tudjátok, ilyenkor van az, hogy óránként x forint, de legalább 20 órát kell fizetned, meg akkor ennyi, ha a székhelyszolgáltatást is igénybe veszed stb. Kicsit szkeptikus voltam, de fejben tartottam a dolgot.

Egy-két órára megoldás lehet az amerikai példa

Másnap egyébként is a környéken volt tennivalóm, így megkerestem a címet és becsengettem. Annak ellenére, hogy nem foglaltam időpontot, abszolút jófej módon fogadtak.

Megmutatták a lehetőségeimet, körbe vezettek az irodákban, tárgyalókban, konyhában, étkezőben, mindenhol.

Az tetszett a leginkább, hogy az óraalapú irodabérlés, valóban az. Tehát nincs semmi varázslat, egy órát maradsz, egyet fizetsz.

Az irodák mérete, az egy-két személyestől, egyészen a több mint 40 nm-es elnöki teremig terjed. Választhatsz. Nekem eddig mindig sikerült megfelelőt foglalnom. A kicsik, amiket én használok, egy ezres óránként. Pontosan annyi, rejtett költségek nélkül.

Nem utolsó sorban, érdemes megnéznetek a képeket. Tényleg kulturált, tiszta, nagyon barátságos hely. Ja és a szolgáltatások: Klíma, Gigabites internet, Flipchart. Whiteboard .
-Teljes konyha használat, amibe beletartozik a Nespresso és örlős kávégép  is.
-Szűrt és tisztított ásványvíz korlátlan fogyasztása.
-Fürdőszoba használata!

 Illetve a kedvesség, rugalmasság.

Aki szereti a változatos társaságot, annak is jó ötlet lehet itt dolgozni, hiszen találkoztam itt olyannal aki coachingot tartott az egyik irodában, de futottam már össze masszőrrel, sőt fotóssal és sminkessel is. Lehet pár szót váltani, aztán mindenki csinálja a munkáját.

Nem tudom, hogy van e a városban hasonló szolgáltatás, mert mint említettem hamar megtaláltam őket, utána érthető okokból nem is kerestem, de azt hiszem, hogy találtak egy remek megoldást, a hozzám hasonlóan dolgozóknak. Egy nagyon jó átmenet az iroda és a home office között.

Eszembe jutott még egy történet, itt a végén. Egy alkalommal egy nagyobb létszámú család jött hozzám tárgyalni, de úgy, hogy én azt hittem, csak ketten leszünk a családfővel. Gond nélkül megoldották, hogy nagyobb kényelmesebb irodában tárgyalhassunk.

Utólag is köszi.

 

Milovecz Laci 

budai ingatlanközvetítő

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebuda.blog.hu/api/trackback/id/tr9616667774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása