A leghatékonyabb ingatlanmarketing stratégia, így használd
2024. április 13. írta: I Love Buda

A leghatékonyabb ingatlanmarketing stratégia, így használd

 

_b9ce0bae-bb39-4925-a892-0326b77ef1ef.jpg

 

Amennyiben inkább videós tartalmak érdekelnek a témakörben, katt ide:

Rengeteg olyan ingatlanhirdetést olvashatsz, amiben az ékszerdobozt az ingatlanközvetítő, vagy tulajdonos mindenkinek ajánlja. Nem szeretne egy érdeklődőt sem elveszíteni. Tényleg nehezen elképzelhető, hogy egy háromgyermekes család legalább olyan jól érzi magát egy belvárosi kétszobás lakásban, mint egy egyedülálló pályakezdő fiatal. 

Egy ingatlanhirdetés, az ingatlan marketingjének része és minden komoly marketing szakember, azt javasolja, hogy találjuk meg az adott termék célcolportját, hiszen úgy könnyebb lesz elérni őket, illetve az ő nyelvezetükön tudjuk megszólítani őket.


Nincs ez másképp az ingatlanhirdetéseknél sem.

Az ingatlanértékesítés sikeréhez is elengedhetetlenül fontos a célcsoport meghatározása és a megfelelő marketingstratégia alkalmazása. A hirdetésben való felismerhetőség és az érdeklődés felkeltése mind kulcsfontosságú lépések. Lássuk, hogyan valósíthatjuk meg mindezt


Célzott megközelítés a célcsoport felé

Nem mindenki lehet a célcsoportod, és ez rendben is van! Az ingatlanértékesítés során az első lépés, hogy megtaláld és meghatározd a valódi vevőidet. Az igazi célközönséged te vagy, azaz az, aki az adott ingatlant korábban vásároltad. Amikor erre az ingatlanra esett a választásod, akkor egy bizonyos élethelyzetben voltál, amit befolyásolt a családi állapotod, az anyagi helyzeted, a munkahelyed. Biztosan vannak többen, akik hasonló cipőben járnak és éppen ingatlant keresnek. Ők az első számú célcsoportod és általában azokon a felületeken lehet elérni őket is, ahol téged.


Környezet és szolgáltatások: Az ingatlanérték meghatározó elemei

A terület, ahol az ingatlan található és a környező szolgáltatások nagyban befolyásolják a vevők döntését. Fontos átgondolni, hogy mely jellemzők vonzzák a potenciális vásárlókat, és melyek azok, amelyek inkább elriasztanák őket. Minél jobban feltérképezzük ezeket a tényezőket, annál hatékonyabban célozhatunk a célcsoportunkra

Egy gyors példa: 

Egy olyan lakásnak, ami egy lift nélküli társasház, harmadik, negyedik emeletén található nem lehet célcsoportja az idősebb hetvenes korosztály, míg ők ugyanabban a házban található kertkapcsolatos földszinti lakásban valószínűleg jól is éreznék magukat. Teljesen más lesz nekik vonzó a környéken, így a hirdetés szövegében is másra kell majd fókuszálnod, mást szolgáltatást érdemes kiemelned a környék lehetőségei közül.


Az ingatlan képeinek fontossága

Az ingatlan megjelenése és állapota kulcsfontosságú a vevők számára. Ha az ingatlanodnak a fiatal, szingli, jól szituált kozmopolita réteghez szól, fontos, hogy az ingatlan berendezése és kinézete is ezt tükrözze. A megfelelő felújítás és esztétikai javítások segíthetnek abban, hogy vonzóbbá tegyük az ingatlant a célcsoport számára.


Rugalmasság és visszajelzések

Fontos, hogy rugalmasak legyünk a marketingstratégia kialakításában, és figyelembe vegyük a vevői visszajelzéseket. Ha úgy érezzük, hogy mellé lőttünk a célcsoport kiválasztásával vagy a kommunikációval, ne habozzunk újra átgondolni és módosítani a stratégiát.
A sikeres ingatlanértékesítés érdekében kiemelkedő fontosságú a célcsoport alapú megközelítés és a hatékony marketingstratégia alkalmazása. 

 

Milovecz Laci 

Budai ingatlanközvetítő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebuda.blog.hu/api/trackback/id/tr7118380475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása