Életmentés a parkolókban, találj street food truckot!
2020. december 19. írta: I Love Buda

Életmentés a parkolókban, találj street food truckot!

Az ebédrendelés remek alternatívája a food truck. Nagyon jókat találtan Budán

 

20170830food-truck6.jpg

Kicsivel több mint egy évvel ezelőtt, írtam egy blogbejegyzést, valami olyan címmel, hogy mutass nekem egy biztos pontot....... Széll Kálmán téri hentesről szólt, aki hosszú évek óta örvendeztet meg minket sült kolbásszal, grill csirkével,  illetve hasonló remekművekkel.

Változtak az idők

Ki gondolta volna akkor, hogy egyszer lesz olyan, hogy nem állhatunk az asztal mellett és a zsíros papírról, tolhatjuk be a csípős kolbászt, ecetes tormával, hozzá friss kenyérrel. Hát erre most még várnunk kell.

Az ingatlanpiac az én szemszögemből, szerencsére mit sem változott. Nagy örömömre, megkeresnek olyanok, akik szeretnék eladni a lakásukat, házukat, illetve olyanok is, akik vásárolni szeretnének. Szóval az én munkarendem, életem, ebből a szempontból olyan pörgős, mint akár 2019-ben. Nem volt könnyű egészségesen étkezni eddig sem, de megtaláltam azokat a helyeket, ahol nem nyúlhattam mellé, Ezek nagyobb része most bezárt. Átálltam az otthoni ebédkészítésre is, kicsit átírtam a napirendet. Tulajdonképpen zökkenőmentes volt. Ebben a szakmában az egyik legjobb dolog, hogy nincs két egyforma nap, illetve bármikor, bármi közbejöhet. Ez az egyik dolog, amit nagyon szeretek. Természetesen azzal jár, hogy néha átírhatja, a jól megtervezett étkezési rendet is.

Mitől lenne ez most másképpen?

Az elmúlt héten kétszer volt olyan, hogy a munka közben kellett megoldanom az ebédet. Mindkét alkalommal nagy szerencsém volt, mert belefutottam olyanokba, akik pont nem a biztos pont voltak, hanem nagyon rugalmasan gyorsan gondolkodó és remekül alkalmazkodó vállalkozók. Kedden Pasaréten kellett mutatnom egy lakást. A Széll Kálmán tér felől jöttem, a Pasaréti tér felé. Arra nagyon figyelek, hogy ne késsek sehonnan, így most is kényelmesen autóztam, valami chilles zene szólt a kocsiban. 

aeec47b25facc386e1abcd9909fa1a08.jpg

Körszálló parkolója

Egyszer csak a Körszálló parkolójában, megláttam a két street food kocsit. Biztos voltam benne, hogy visszafelé megállok, megnézem mit lehet itt enni. Mindkét kocsi nyitva volt.  Speciális burgerszerűségeket árultak menüben is, friss sültkrumlival, szószokkal, elvitelre persze. Én egy cubano fantázia nevű nemburgert (ők hívják így) kértem menüben, sült krumplival, zero üdítővel. Nem vagyok gastroblogger, ne várjátok, hogy elemezzem, hogy a hús mennyire volt átsülve, illetve a textúráját sem figyeltem. Lövésem sincs erről. Ami biztos: Frissen sütötték, ezért várnom kellett kb 10 percet, úgy csomagolták, hogy simán elvihettem magammal, félreálltam megettem, nagyon jól esett. Azért a nemburger elnevezés gondolom, mert a hús nem volt darálva, illetve nem pufi zsemlébe, meg ez a szottyadt nem tudom én milyen zsemleszerűségbe volt töltve, hanem mini cipóba. Nagyon jól nézett ki és eszméletlen finom volt.

 Shopguard parkolója

A csütörtöki nap hasonlóképpen alakult, azzal a különbséggel, hogy a Szépvölgyi úton volt egy megbeszélésem. Megint bejött az élet. A Montevideo utcai irodapark, Szépvölgyi út felöli részén, állt a parkolóban, egy street food lakókocsi, másnéven  Food Truck. Félreálltam, lesétáltam, sorba álltam, kb 10 percet. Ketten voltak előttem. Hamburgerek, grillételek, BBQ kaják ígéretével csábítottak, sőt az egyik hamburgert egyszerűen csak életed legjobb hamburgere fantázianévvel merték illetni. Egyből ilyet kértem. A kiszolgáló srác, egy pohár teát nyújtott ki a kocsi ablakán, hogy kicsit átmelegítsen. Megkérdeztem, hogy van e benne cukor? Igen?, Akkor köszi nagyon jófej vagy, de nem kérem. Jeleztem, hogy nem eszem cukrot. Ő elvette, majd egy másik, szintén meleg poharat nyújtott ki, valami brutál jó gombakrém levessel. de az igazi varázslat még hátra volt. Megkérdezte, hogy a hambi húsát mennyire süsse át. Megbeszéltük, sőt azt is jelezte, hogy a hagymalekvárban is van cukor, tehát az kimarad belőle. Nekem nem hiányzott. Nem tudom, hogy ez volt e életem legjobb hamburgere, nem emlékszem mindegyikre, de nagyon jól esett. Természetesen az elviteles dobozkám mellé, kaptam két citromos törlőkendőt is. Eszembe jutott, hogy kb 5-7 perc és a Pálvölgy barlangnál a parkolóban lehetek és ott igazán szép környezetben ebédelhetek. Így is volt.  Járok ide néha futni is, szeretem ezt a helyet.

Jót ettem, jó helyen és ettől jó volt nekem. 

Tudom, hogy most egyszerű lenne az írni, hogy bezzeg van, aki nem panaszkodik, hanem gondolkodik, cselekszik és lám stb. Ilyet azért nem írok, mert fogalmam sincs egy ilyen food truck telepítéséről, üzemeltetéséről. Viszont, ha adhatok egy ötletet valakinek, akinek ideje van, talán érdemes lenne egy food truck térképet készíteni, mert az jó annak, aki ilyet üzemeltet és annak is, aki éhes, mint én. Ha van ilyen, akkor bocs.

 

 Milovecz László

Budai ingatlanközvetítő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebuda.blog.hu/api/trackback/id/tr1916350308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása