Hely, ahol a mostban lehetsz
2019. február 06. írta: I Love Buda

Hely, ahol a mostban lehetsz

Jógaterem a Római mellett

 

20150524jogagyakorlas-sokkal-tobb-mint-gondolnad1.jpg

Sok jó hely van a Római parton és a környékén. Hekk, sült kolbász, burgerek, zene, csónakházak  és ki tudja még mi minden. Nyáron a város egyik legjobb helye.

Innen pár percre nyitott évekkel ezelőtt egy barátnőm ( nagyon büszke vagyok a barátságára)  jógatermet. Mikor oda belépek, akkor tényleg kilépek a napi rutinból, a zajból, a kattogásból, a múltból, a jövőből, csak a most van.  De az olyan békésen van, olyan természetesen, nyugodtan. 

Régóta sportolok, edzőterem, futás, foci, bringa, tehát valamennyire minden  kicsit  teljesítményorientált időtöltés és talán ezért nem szakít ki teljesen a mindennapokból. Egy rövidebb kórházi tartózkodás után találtam magam a jógateremben. Ismerve Adrit, a tulajdonost, abban biztos voltam, hogy a szenvedélye, a szakértelme, az élet, illetve a nap szeretete (AMASOLE így hívják a termet) a hihetetlen kisugárzása miatt, jó lesz ott nekem. Arra gondoltam, hogy az én sportmúltammal, fizikai állapotommal egy nyugis, békés órán fogok részt venni, de ez fizikai megterheléssel nem jár majd, sőt kicsit csajosnak gondoltam az egészet. Nem az volt, de valahogy úgy volt és annyira megerőltető, amennyire én akartam. Nem kellett teljesíteni, csak bent lenni a mostban, az ászanákban.

De vissza a bejárathoz. Miután megérkeztem, le is kellet vennem a cipőmet és papucsban mehettem be a recepcióig. Jelképesen is kiléptem az aznapból egy kicsit, be félhomályba, ahol tea, és nyugi várt. Az órán este nyolc órakor is, szinte teltház volt, tehát nincs igazán szüksége reklámra, viszont azt szeretném, hogy aki olvassa, az adjon egy esélyt magának, egy napot, egy órát, hogy csak magával legyen, hogy próbálja ki a jóga valamelyik formáját, persze én  az AMASOLE-t javaslom, de te menj bármelyik másik terembe, ahol megtalálod azt a  békességet, ami kiemel a város lüktetéséből. Hidd el, neked is szükséged van rá.

Természetesen ez a blog továbbra is Budáról, a városról fog szólni, de szerintem nem baj, ha megismertek pár olyan helyet, ahol jól érezhetitek magatokat.

Milovecz László

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebuda.blog.hu/api/trackback/id/tr8614610292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása